Glada hundar!

Nu är vovvarna glada! :D Dom har fått varsitt smaskigt ben att tugga på så dom tuggar på som galningar!

Molly ligger på sin hörna och Oliver på sin hörna! :)

Daisy fick ett sånt ben av mig igår och hon åt upp halva på mindre än en halvtimma tror jag.. :S Galen hund! Kan ju inte vara bra att slita loss stora benbitar och svälja hela.. :S Får hoppas att hon tuggade någorlunda bra iaf.. ;) Fast med den hunden så tror jag ju inte det.. :P

Men Daisy vart kär i mig iaf.. ;) Hon ska för övrigt kastreras på fredag hörde jag.. Min tjocka flicka! Inga bebisar där inte.. :( Men vem orkar med en hel bunt med rottweiler valpar?! Dom lär ju bli lika galna som mamman i frågan.. *asg* Nej då Daisy är så snäll så! :) Goshönan! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Jag känner igen det där.. Nästan alltid när jag ska upp tidigt på morgonen för att göra nått så har jag svårt att sova.. jag blir stressad för jag vill vara utvilad så man kan göra sitt bästa på det man ska göra dagen efter.. och jag som hatar att vara trött... Jag fattar inte det där.. hmm

Postat av: Linda

Höna?? Är inte hon en hund?? hahahahaha

2008-09-16 @ 11:33:01
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback