Film..

Ja jag ska nog faktiskt sätta igång en film tror jag innan jag går och lägger mig.. :)

Music and lyrics ser det ut att bli! Lite Drew Barrymore till folket, dvs mig! ;)

Plus lite nam nam i form av godis och vindruvor! Ska nog fixa lite thé också.. :)
Nam Nam! Sen kan man inte sova.. *haha*

Efter filmen blir det dock soooooooova!! Ska sova imorgon hemma efter att jag har lämnat Elliott på dagis! Ska bli såååå skönt! Fast först måste jag bort till arbetsförmedlingen och skriva in mig.. Har varit bråk varje gång jag varit där. Idag när jag var där så funkade inte telefonen.. Personen jag pratade med ang telefonproblemet var ruggit otrevlig också.. Väldigt kul.. Not! Men men.. Alla får väl ha dåliga dagar.. Får hoppas att hon är trevlig i vanliga fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback