Färga håret?!

Fick en idée att nu minsann ska jag färga håret.. Men tror nog sjutton inte att jag vågar det så mkt som jag varit med om idag.. Nej fy sjutton, den olyckan spar vi till en annan dag.. ;) *thihi* :P

Eftersom jag inte lär få nån hjälp att klippa mitt hår heller som jag var lovad så ser det ut som att det får bli en tripp till frisörskan.. Men det får bli när jag har råd.. Borde verkligen klippa topparna lite.. Har börjat inse det mer och mer nu.. Även fast jag igentligen inte vill.. :P

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hur är det med dig då idag? Jag måste klippa mig. Börjar bli för långhårig nu.

Postat av: Patrik

Oaj! Det lät ju inte alls bra.. Det med tanden. Stackars! Kram.. Det är bra med mig. Lite småslö bara. Var en del som hände på jobbet idag.

2008-09-01 @ 22:03:11
URL: http://pluttolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback