Elliott duktig! :D

Elliott kom till mig och sa kissa kissa och tog av sig blöjan. Sen börja han projektet att försöka rulla ihop den som jag brukar göra men det såg inte ut att lyckas så jag erbjöd mig att hjälpa till..

Jag: Ska mamma hjälpa?!
Elliott: Hjälpa! *sträcker fram blöjan*

När jag tagit blöjan så går han iväg och sätter sig på pottan.. Efter ett tag tycker jag att jag hör att det kommer nått i potten.. Men nej det är väl bara önsketankar vifta jag bort det med.
Så får han reste på sig så sprang jag fort dit och kolla och jo men visst!

Elliott har kissat på pottan för första gången i sitt liv! :D

Duktig kille, inte ens 2år gammal! ;) Han blir 1år och 9mån om 2 dagar! :) Stora killen växer snabbt! ;) Men vad förväntar man sig av nån som börja gå vid 10mån?! :) *thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback