Berättade jag om..

Berättade jag om häromdagen när jag skulle sätta igång den här låten till barnen:



Klantig som jag är så råkade jag sätta igång den här istället:

OBS KÄNSLIGA BÖR SÄTTA I ÖRONPROPPARNA NU!



Jätte kul! Där satt min lillasyster Felicia som är 9år, fostersyster Adia 4år, Elliott snart 2år och så Liw som följde efter mig som en svans.. :P *haha* Tror nog att den enda som tyckte det var super kul var Liw som snart är 16år.. :P *haha* Som tur va märkte jag ju mitt misstag rätt fort så dom hann ju bara sjunga den första meningen men det räckte för att Felicia skulle sitta och sjunga: "Heja Bamse kåtast utav alla".. Ajabaja! Man får vara lite mer observant till nästa gång! :P

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Vad har du för stil då? Du är inte så mycket för kläder va? eller har jag fått för mig fel då? hmm

Postat av: Linda

SV: Jag vet precis hur det är.. I sommras hade jag storlek 46 på byxor.. nu har jag 50.. suck.. 46 finns iaf nästan alltid.. men nu är det stora kläder som gäller.. men INTE länge till.. fan häller!! Men det är verkligen sorligt när man lyckats gå ner 25kg så går man upp 10kg :(

2008-09-16 @ 19:05:50
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha vilken jobbig feltryckning =)

2008-09-17 @ 14:12:27
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback