Bakar kaka..

Just nu håller jag på och bakar en kaka till felicias fredagsmys.. Orka inte hålla på och kleta med dom där chokladbollarna så det fick bli en choklad sockerkaka istället! Hur god som helst! ;D Så jag ska sno mig några bitar imorgon också.. ;) Felicia ska ju ändå inte ta med sig hela.. :P Det orkar hon ju inte.. :P

Ska snart ut och fortsätta.. Ska bara läsa lite bloggar emellan åt.. ;) Smöret måste svalna lite.. :) Annars går det inte att vispa poröst lr vad sjutton d nu heter.. :P


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

wow, du vann ju med "bara" 28 poäng, GRATTIS!

Jag är skyldig min lillebror och hans tjej varsin biobiljett, så nu har jag dem intjänade. Hehe. Hoppas jag få en till mig själv också...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback