Äntligen..

För två dagar sedan så la jag in en beställning att jag ville byta ut 2000 av mina poäng hos GratisBio så att jag skulle få ett presentkort à 700kr istället.. IDAG fick jag ett mail med en kod så att jag kunde gå in på presentkortstorget och välja vilka presentkort jag ville för 700kr! ;D Fy vad skojjigt!! Tråkig som jag är så valde jag 700kr på H&M.. :) Funderade lite på om jag skulle dela upp och kanske ta lite på Polarn & Pyret också men sen så kom jag och tänka på att allt som jag vill ha från PoP har jag ju eller kommer att få från min syster och hennes tvillingpojkar.. ;) Så då är det bättre med H&M.. :P Snål som jag är, lr snarare fattig som jag är föredrar jag mer för pengarna.. :P Sen så är jag nog i mer behov av kläder än Elliott och det finns ju inte så mkt kläder för mig hos PoP.. :P *thihi*

Så nu är jag ett steg närmare att ha presentkortet i handen! Sen ska här shoppas gärnet! Då du Linda kan vi gå på hatt-dejt om du inte redan förbrukat den med Johanna idag..

Jippieee!! :D

Så ni som inte blivit medlemmar än på GratisBio se till att bli det nu! :D
Blir ni medlemmar genom min länk, se till att Flugovalpen står som värvare, så får ni dessutom 75 välkomst poäng! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback