Var det dax att vakna nu? :P

Usch vad kissnödig man vart då..
Ingen bra idée att dricka massa vatten innan man går och lägger sig.. :P

Fast det var väl inte endast därför jag vakna..
Har möte idag som jag är jätte rädd för att missa..
Och jag vet inte vart jag har gjort av mobilen så jag kan ju inte fixa ringning på den..
Tror dock att den är inne i sovrummet där killarna ligger och sover..
Så jag borde kunna vakna när dom går upp och sätta den på ringning och somna om igen sen..
Så det borde inte vara nån fara..
Annars i värsta fall så får jag väl mig en utskällning som inte heter duga.. :P

Nu ska jag somna om igen..
Myspys!

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Dig kan jag nästan tro på.. :P Jag älskar dig också gumman! Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback