Utmanad..


* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

7 saker om mig:

- Jag är hamsteruppfödare!
- Det bästa jag gjort i hela mitt liv är att föda min son! Nått jag ALDRIG kommer att ångra! <3
- Jag brukar ha rätt tur ibland och har vunnit många olika saker.. Bla en resa till Irland. ;)
- Jag har 5 biologiska syskon och 2 fostersyskon. :)
- Jag hatar att städa hemma hos mig själv.
- Jag älskar att göra andra glada och sätter ofta andras lycka före min egna.
- Jag har väldigt få vänner men många "bekanta".

Jag utmanar:

Linda     Essan     Lajsa     Fia     Anncha     Amanda     Wysteriia

Kommentarer
Postat av: LAJSA.NET

I do that!! :D

Postat av: Lotta

Tack för utmaningen men jag skickar den tillbaka till dig och ber att du utmanar någon annan. Just nu orkar jag inte vara med i några utmaningar. Men jag tipsar dig gärna om Baronessans blogg som kan vara riktigt rolig att läsa. http://viskning.blogspot.com och om unga Micaelas blogg http://micaelabergne.blogg.se

Kanske kan vara några nya att utmana så småning om

höstkramar till er alla

2008-10-28 @ 14:16:48
Postat av: Pluttolf

Hehe! Jag har också fått en sån där utmaning! Jo men jag har kommit på en grej, men det beror på. På jobbet (kommunen), så har jag lite möjligheter. Fordonsprogrammet kanske kan göra det där åt mig för en lite Coca-Cola eller något mumsigt.

2008-10-28 @ 20:21:08
URL: http://pluttolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback