Tiden går sakta..

Sitter ju och väntar på att Greys Anatomi ska börja..
Men tiden går sååå långsamt!
Tror nog inte att den kan gå så mkt saktare än vad den gör nu.. :/

Vad ska jag göra för att få tiden att gå fortare?!
Hoppa hopprep?!
Kolla på Idol repriserna kanske?!
Bada en halvtimme?!

Ja men kolla det finns ju massa att fördriva tiden med så why the sad face?!
Always look on the bright side on life.. *visslar i takt*

Som ni märker vart det inge Goliat idag..
Det spöregnar ju ute! Fy rackarns!
Men lika glad är jag för det men gladast är nog Goliat! ;P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Alla följer typ Greys Anatomi utom jag ;P haha. Jag ska snart se första avsnittet av DH på säsong 5 istället ;) haha

Postat av: Sarah

idol såklart hehe!

2008-10-05 @ 16:45:41
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: linda

SV: Ser du, så intresserad var jag i han, så jag kunde hans namn så bra :P

2008-10-05 @ 16:47:42
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback