Spela spela..

Att det ska vara så beroendeframkallande att spela då..
Det är ju det värsta.. :P
Idag har jag och Elliott spelat både Turbo Fiesta och Pastry Passion..
Vet inte vilket jag tyckte var roligast..
Eller jo det var nog Pastry Passion för att det är mest likt Bejeweled som jag älskar! ;P

Men nu efter allt spelande så tror jag nog att vi ska städa hallen och badrummet..
Dagen innan fredag..
Så slipper man på fredag tänkte jag.. ;)

På söndag ryktas det om att vi eventuellt kommer att ta en tripp till sthlm..
Men det återstår att se..
Kanske stannar hemma och har kul med mamma istället..
Kanske åker till stallet..
Ja det kommer att bestämmas imorgon vad som kommer att göras.. :)
OM jag ska till sthlm så hoppas jag att tjockisen är hemma och har bakat kladdkaka till mig och Elliott! :P

Men nu ska vi bege oss till hallen och plocka reklam som ligger som en matta på golvet.. :P
Jävla reklam..
Den var bra när jag hade råttor men nu är det bara skräp.. :/
Hade jag inte varit så nyfiken av mig så hade jag satt upp en "Ingen reklam tack" skylt..
Men det kan ju komma nått intressant bland reklamen.. ;P *thihi*

Nu ska här bestämmas musik så att vi kan städa dansandes.. ;)
Allt blir så mycket roligare då!
Håller ni inte med?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback