Ska jag?!

Är lite sugen på att lägga mig i badet och bara slappa gärnet..
Men vågar jag?!
Med den huvudvärken jag ligger inne med så lär jag ju somna..
Och somna i badet har jag hört inte är nått bra.. :P

Har precis tömt badet från vatten när Elliott bada tidigare idag..
Udden hade tydligen inte gjort det..
Så nu är det en sån där ful kant som det blir när man låter kallt vatten stå ett tag med massa olja och skit i badet..
Så om jag vill bada nu så måste jag ju först göra rent badkaret..
Jobbigt juh.. :P
Är lite lat just nu..

Det låter mycket enklare att bara ställa in en kopp vatten i micron och göra en smaskig thé av det hela sen.. ;)
Och den dejten tar vi med till soffan och slörpar i oss.. ;D *haha*

Ja men det lät ju mycket enklare och mysigare.. ;) Slipper man bli så där blöt som man brukar bli av vattnet.. :P
Nån som testat att torrbada?! Dvs bara sätta sig i badkaret och njuta utan vatten?!
På nått sätt så tror jag inte det är riktigt samma sak som att bada riktigt varmt..
Fast däremot är det nog enda gången jag skulle våga ta med en bok i vattnet.. ;P *haha*


Kommentarer
Postat av: Jennyh

fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback