She's back! ;P

Har varit hos mamma några dagar och hennes internet vill inte funka.. *grr..*
Väldans irriterande då jag hade tänkt låna hennes dator för att skriva ut lite saker..
Men det gick minsann inte.. Datorn ville inte dela med sig.. :/

Och igår jobbades det.. Sen hem och var hur trött som helst.. Somna vid 16-17 tiden och bestämde mig för att sova hela natten men tji fick jag då lillebror ringde vid 21.30 och väckte mig så då kunde jag ju inte somna om.. *grr..*
Så då vart det film med pojkvännen och konstigt nog kunde jag somna om sen.. :S
Sov till typ 14 idag.. Lite länge men oj det behövdes kändes det som! ;D

Fick ett trevligt mms imorse också! Så himla kul! Vart mega glad för min kompis skull!! :D GRATTIS!!

Nu ska här städas så vi får väl höras om en stund igen.. ;) Elliott och hundarna är bortslussade till morfar! Går inte så bra att röja med dom i närheten.. :/ Dom e duktiga på att stöka till det man just har fixat.. Aja baja!

Nu ska jag fixa kattlådan så blir katterna glada! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback