Rykten..

Udden satt och snacka om massa rykten. En kompis till han hade tydligen krockat på Ekerö men enligt ryktena på jobbet så hade han tydligen krockat i Hässelby och kört på 2 personen och in i ett träd.. Det hade tydligen gått på bara nån dag den där djungeltrumman med helt fel information..
Sen var det nått mer där det också hade blivit helt knas på djungeltrumstråden och helt plötsligt säger Udden:

Det är väl så det blir.. Man gör en tupp av en höna..

*haha* Jag som trodde det hette Göra en höna av en fjäder..
Jag hade tydligen väldigt fel! *asg*

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: får jag acceptera den där kommentaren? Fy fan för sånna människor, sånna som inte har en jävla förståelse.. ingen sympati eller empatu för andra människor. jag blir så irriterad.Kraam

Postat av: Linda

SV: ja du, det är helt fel i min värld att människor som inte känner till båda sidorna, så menar jag att kunna må dåligt och kunna må bra, ska få sitta och jobba med sånt här. En människa som inte kan förstå den andra sidan borde inte få sitta med det arbetet den har. Jag tycker det skulle vara bra om du grät inför dom, visa hur du verkligen mår. Jag har gråtit många gånger inför min handläggare, men det är lättare föe mig.. för min handläggare kan förstå båda sidorna.. hon är en av dom bästa människorna jag känner till på jorden. Önska att du hade en lika bra handläggare som jag. Tuff men rättvis. Kraam

2008-10-14 @ 17:14:08
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Lotta

jag vet att man kan göra en tupp av en höna så heja Udden hihi Hönan Bodil blev ju till tuppen Bertil

2008-10-15 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback