Nähä..

Ännu en sömnlös natt..
Vet inte hur många timmar jag legat och vridit mig på soffan..
Har tagit lite pauser för att tänka på annat och kollat på internet..
Har bla kollat på en större säng så att vi alla tre skulle kunna få plats! :P
Och även en växa säng till Elliott..
Men man måste ju ha pengar också.. :/
Jobbigt men sant..

Har hunnit tänkt på massa andra grejjer också..
Huvudet går på högvarv just nu..
Massa saker som snurrar runt i massor..
Blä Blä Blä..

Ska väl fortsätta snurra runt lite men ska lägga mig ner igen..
Orkar knappt hålla ögonen öppna men endå kan jag inte somna..
Hur värdelöst är inte det på en skala? :P

Well well vi fortsätter försöka iaf! :)
Hoppet är det sista som lämnar oss.. *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback