Matlagning pågår..

Nu håller potatisen och morötterna att koka och crispisarna ligger i pannan.
Ska bli gott! Känner mig lite hungrig.. Har ju inte ätit frukost än.. :P

Jag gjorde den där klassikern med att somna till på soffan..
Tur att Elliott kom och väckte mig.. ;P *haha*

Tänkte att det är bäst att sätta sig upp då annars lär man ju riskera att somna om på nytt igen.. :P
Kolla på klockan och tänkte att det är väl bara att ställa sig och göra lite mat..
Jag fråga om Elliott var hungrig men det var han inte sa han men 3 sek senare så kom han med en risifrutti och sa "mat mat".. Så han är nog lite hungrig trots allt.. ;) Så lite potatis, morötter och crispis med en klick tzatziki kommer nog inte att sitta helt fel.. Usch magen kurrar bara jag pratar om det..

Jag är lite konstig för att jag gör inte maten och tänker på tillbehören sen utan jag tänker på tillbehöret, i detta fall tzatzikin, och funderar sen över vad som skulle passa med det! *haha* Iaf denna gång för att jag var så sjukt sugen på potatis med tzatziki men man kanske ska ha nått till också.. Eller iaf Elliott behöver nått mer till.. :P

Nu börjar nog maten bli klar! Nam nam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback