Kan inte sova..

Mår inge vidare just nu..
Ångest ångest ångest!
Måste försöka ringa lite samtal imorgon..
Men jag vet redan nu att det inte kommer att bli av..
Jag kommer att sova tills dess att Elliott måste hämtas från dagis..
Suck suck och åter suck!

Känns som att jag har gått tillbaka två steg..
Jag som trodde att allt var på väg i rätt riktning.
Sen kommer nått så litet och blåser bort mattan under fötterna på mig..
Det går för fort fram..
Men ingen lyssnar..
Och här sitter jag nu och kan inte sova..
Gråten i halsen..
Eller vad sjutton man nu säger..
Bajs bajs bajs säger jag!

Blääääääää!!
Måste sova!

Kommentarer
Postat av: Mija

Hm..

Låter jobbigt det där..

Känner igen det där med telefonsamtal som inte blir ringda och gråten i halsen..



(kramar om)

Postat av: Linda

Du kommer åter igen få mattan under dina fötter... och du kommer få känna vinden i håret när du flyger fram på den! Kraaam

2008-10-13 @ 22:19:59
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback