Hämden e ljuv.. ;)

Jag ska för sjutton tvinga honom att göra alla saker jag hade tänkt göra i helgen..
Dvs dammsuga och skura golv, fixa undan all disk, rensa i hyllor och lådor, rensa i garderoben..
Okej den sista blir väl lite svår för honom eftersom han inte har koll på vilka kläder jag ska och inte ska ha kvar..
Men då kan han ju få lite mera skäll om han kastar fel saker.. *haha*
Kolla även det här kan man ju vända till nått positivt för min del.. ;D

Fast jag känner Udden..
Även om hade haft ihjäl min käraste hamster så skulle han aldrig städa hemma hos mig..
Så är det..
Så om hämden ska vara ljuv så får vi väl ta honom på ett ställe där det gör ont..
Verbal hämd..
Fast det är lite för elakt även för min del..

Äsch nu var det bestämt!
Han får betala alla mina räkningar för denna månaden som inte är betalda än!
Fan vad nice!
Det här kan ju tillochmed bli nått trevligt!
Kanske jag tom kan ha råd med något roligt till mig själv denna månaden.. *haha*
Wiieee!!
Det värsta är väl att han lär väl inte göra det heller.. :/
Men man kan ju alltid hoppas! *haha* ;D

Jag kan ju drömma ihop en liten hämnd sen kan vi låtsas att den hände på riktigt!
Allt bra och alla nöjda! ;P

Det värsta i det hela är att jag kan inte vara arg på någon en längre tid.. :S
Visst kan jag gå och älta saken och gå och irritera mig över det men jag kan inte vara arg..
Inte så arg så att jag låter personen veta det..
Jag måste kunna skojja och prata normalt efter 10min.. Det går inte på nått annat sätt..
Så det här med att vara arg är nått sällsynt.. Iaf i långa stunder..
Fast däremot kan jag bli lätt arg över små saker.. :P
Det är väl nån kompensation i det hela..
Arg ofta men i korta perioder.. *haha* Eller nått sånt..

Nää välling var det.. Och så ska jag kolla till Madigan som håller på och för oljud runt omkring sig..
Pojkvännen har kommit till Alvik..
Och jag blir hemma..
Inget Uppsala för mig..
Fast senare blir det Goliat iaf! :)
Innan dess ska Udden ha slickat rent mina fötter sen ska jag gå barfota inne hos Goliat och så ska han få slicka rent dom igen!
Nej fy sjutton vad äckligt! Ingen får röra mina fötter.. *kräks*
Nu kommer en intressant sak för er alla så hämta anteckningsblock:
Jag har fotfobi!
Uscha puscha vad äckligt med fötter och tår!! Kräks!

På tal om kräks så tror jag att jag är bättre nu iaf..
Jag känner mig bättre iaf.. :)
Men jag har ju inte ätit nått än så vem vet..
Det återstår att se.. Håll tummarna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback