God natt!

Nu har jag precis kollat klart på "I hennes skor".. En helt okej film faktiskt.. Lite sådär lagom chickflick.. :P
Eller nja inte lagom utan väldigt mycket! *haha* Men det funkar ju det med. :) Iaf idag! :)

Tänkte att jag ska väl försöka gå och lägga mig i en bra tid så att jag orkar upp med Elliott till dagis imorgon. :) Elliott var duktig han! Han somna redan vid 20-20.30 nångång och har varit däckad sen dess. :) Får hoppas att han sover lika bra som han gjorde natten innan! :)

Imorgon är det dagis för Elliott mellan 8-12.30 och då är det home alone tid för mig och vovvarna. :) Förhoppningsvis hinner vi med lite roliga saker innan det är dax att hämta Elliott igen..

Känns som att jag kan däcka i lugn och ro nu. :) Imorgon kommer Udden runt 14 och då är det dax för mig att bege mig mot jobbet. Kommer att behöva vara där lite tidigare eftersom mamma ska ha möte hemme vid 15, vilket annars är den tid jag brukar börja.. Men det var rätt mkt folk i lördags så det är rätt tomt på både hö och halm så jag har helt klart jobb hela tiden tror jag nog.. ;) Annars kan jag ju roa mig med att fylla på tunnorna. :) Det finns alltid nått att göra! ;)

Så det är bäst att jag får min sömn så att jag orkar med. :)

Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback