God morgon!

Jag stängde av alarmet igår. Tänkte att idag ska vi få vakna av oss själva.. Visst Elliott ska till dagis men det är inte livsviktigt att han kommer just prick 8 så då är det ju ingen idé att tvinga oss ur sängen kl 7.. :P
Men Elliott vakna kl 7.30 och var pigg och glad. :) Han fick ju gå och lägga sig kl 19.30 igår så det var väl på tiden att han vaknar 12 timmar senare.. ;P Men han har vaknat lite i natt och kunde inte sova.. Eksemen klia och han drack 2(!) välling också!

Men när jag skulle lyfta på huvudet för att gå upp så kunde jag inte lyfta på huvudet.. Minsta lilla del som lämna kudden gjorde att huvudet värkte nått enormt! Jag har aldrig haft sån huvudvärk tidigare! Eller jo kanske en lr två ggr.. Men alltså fy sjutton! Nästan så man hade lust att kapa av huvudet och gå huvudlös! :S Ajabaja! Så det var ju bara att ligga kvar tills att det värsta försvann.. :S Och det tog väl en halvtimme eller nått.. Vet inte riktigt. Hade inte så bra koll på klockan direkt.. Inte det första man tänker på när man ligger där. :P
Känner fortfarande av det lite så jag ska lägga mig en stund igen.. Hoppas att det försvinner.. Först måste jag dricka nått tror jag..

Elliott är iaf lämnad på dagis nu.. Han kom ändå bara 30-40min för sent så det var ju inte så farligt. :) Han går ju kort dag idag så vid 12.30 ska han hämtas igen. :) Sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Det återstår att se.

Några förslag?! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch då det var inte bra de

Postat av: Linda

ursh låter som migrän :S Hoppas du mår bättre snart! Älskar dig <3



Kraam

2008-10-24 @ 14:11:33
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: yasmine

oki natti natt söt fast bild 1 är sågrymt läckra sjukt att de faktist inte syns på bilden dom e så wow bara hehe. krams

2008-10-25 @ 00:26:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback