God morgon!

Här har vi försovit oss.. :P
Mobilen ringde inte i morse så vi vakna en timme försent..
Så nu har jag precis ringt till dagis och sagt att vi är sena men att vi kommer.
Elliott ligger och dricker välling. Ska se om jag hittar några kläder till honom så att han slipper gå naken till dagis.. Det har ju blivit rätt kallt ute nu.. :P

Sen ser det väl ut som att jag kommer att gå hem och lägga mig och vila en stund. Elliott har legat och sparkat mig i ryggen halva natten så sömnen har väl inte varit den bästa. :/ Och sen vid 12.30 är det dax att hämta honom igen så det blir ju en kort dag för honom idag. :) Men det gör ju inget, så länge han får komma dit en stund idag tror jag är bra. För att imorgon ska han ju vara där redan vid 7.30 och stanna ända tills 15.30.. Så imorgon blir det ju en låååång dag för honom! Så då är det nog bra att han kommer iväg en stund idag också.

Nu ska vi väl fixa iordning oss så att vi kommer iväg nångång.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback