God morgon!

Här har vi nyligen gått upp..
Elliott har sprungit runt och skrikit efter Adia har det låtit som men när man har frågat så har han sagt pappa?!
Konstigt.. :P
Jag ska nog fixa iordning lite kaffe..
Har inte druckit det på år och dar känns det som.. :)

Har lust att hitta på nått skojj idag men det blir nog bara att vara hemma och städa istället..
Men det är väl inte fy skam det heller..
Det behövs dammsugas och skuras lite.. :)
Lite fint för helgen!
Så blir Udden glad när han kommer ikväll.. ;)

Nu kom Elliott och tog mig i handen och sa välling.
Då fråga jag: "Vill du ha välling?" (jaja dum fråga men ibland säger han ju inte det man tror :P)
Då nickar han och säger: "Mmm.."
Sen går han här ifrån och säger: "Vänta.. Molly vänta.."
*haha*
Ska jag ta åt mig att jag kanske säger vänta lite väl ofta?! :P
Nu ska han få välling iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback