Ett stort glas med saft..

Ja med ett stort glas saft i ena handen och fjärren i andra ligger jag nu i soffan med täcke över de frusna benen..
Kollade på Living Lohan men det är slut nu så nu vet jag inte vad det blir att kolla på..
Man kanske ska sätta igång Sex and the city filmen?!
Nej men kolla! Där har vi ju straffet! *haha*
Jag ska tvinga Udden att kolla på den med mig ikväll! ;D
Gud vad mysigt! ;)

Ska leta upp en godisbit att smaska på också så är mysstunden komplett..
Udden och Elliott är hemma hos Kim och hälsar på. Dom har ätit familjepizza ihop.. ;)
Dom e lite gay dom.. :P Dom pratar nästan mer i telefon än vad jag och Udden gör..
Bör jag vara rädd?! :O *haha*

Udden har varit väldigt försiktig sedan han kom hem.. *thihi*
Han vet tydligen hur han ska deala med mig när jag är lite sur och trötter..
För nu har det ju nästan gått över.. ;)
Allt som behövdes var lite sömn.. Men det visste jag ju redan!
Udden fick inte lätt heller när han kom, han STANK ju rök!!
Och är det nått jag hatar så är det rökdoft!
Visst alla får förpesta sina egna liv men håll stanken borta från mig!
Jag vill inte dö i förtid för att ni tar idiotiska beslut och börjar röka!
Ja och jag står för att jag tycker att alla rökare är helt IQ befriade!!
Stackars lillebror som röker då! *haha* Men det gäller honom också! :P *haha*
Vad snäll jag är.. Men det är ju mina åsikter som jag har rätt till..
Sen vad det gäller lillebror så är ju han en del av familjen så det får man ju lära sig att leva med..
Alltså inte rökbiten utan den IQ befriade biten.. *asg*

Nej nu är jag nog lite för glad, bäst att sätta sig och deppa i soffan.. *haha*
Trodde ni ja.. :P

Kommentarer
Postat av: linda

SV: okej, är det så det är.. okej.. det visste jag inte. Men jag kanske har planer på att ligga med Udden.. mohahahahaha :P

Postat av: Wysteriia

Svar: Ja vilken lättnad det är att den passar alltså :D

2008-10-05 @ 15:31:42
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: linda

SV: Riktigt sårande faktiskt :( ta det som en pik, från mig? Eller hur menar du?

2008-10-05 @ 15:39:03
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: linda

SV: Trodde inte riktigt det häller, men jag var tvungen att dubbelkolla :) Nje, vill gärna bli bugis med dig, men ja, jag tror inte att jag vill det så gärna så att jag skulle ligga med din kille.. så du kan vara lugn :P Så du får ligga med E.. Hahah :P

2008-10-05 @ 15:57:12
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback