Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Jag tänkte ju tidigare idag att jag INTE skulle kolla igenom alla blogginlägg idag/inatt för att det skulle bli så sent.. Men när jag väl börja så kunde jag inte sluta.. Men man får ju se det från den ljusa sidan att nu är dom iaf igenombetade.. ;P

Har fått springa ut och möta Kim flera gånger.. Först skulle han ha bearnaisesås men sen våga han inte för att jag inte kunde säga exakt datum då den var öppnad.. Bråkig person.. :P Så sen fick jag gå ut igen för att ge honom Hollandaisesås på pulver plus creme fraiche.. Så nu har han snott Elliotts laktosfria creme fraiche.. Vilken bråking!

Och jag som hade gjort en kopp varm mjölk i micron som snart med lite magi ska bli omvandlad till varm o'boy.. Jag hade ju helt glömt bort det så den är väl kall nu igen så jag måste vänta yttligare nån minut innan jag kan hämta den och trolla vidare.. :/ Inge bra att dricka mitt i natten men jag hoppas att den ska sänka mitt illamående.. Det funka tidigare idag.. Så håll tummarn! ;)

Sen när den är färdigdrucken så blir det sömn för hela slanten! Var ju inte riktigt tänkt att dagen skulle bli så här sen.. Hade ju tänkt gå och lägga sig innan gårdagen blev en ny dag.. :/ Men men gjort är ju gjort.. :) Skönt att ha betat igenom alla blogginläggen iaf.. ;P Och hamstrarna har fått lite svart havre som jag hoppas att dom ska gilla.. :) Ska blanda ner det i deras mat imorgon tänkte jag. :) Så dom kan bli lite extra tjocka och feta! *haha* :P

Nu ropar soffan på mig! Den känner sig kall och ensam! Bäst att jag lägger mig och värmer den innan den blir ledsen! ;)

Kommentarer
Postat av: Gisele

Jag har färgat håret i min utväxtfärg och kommer inte att kunna färga det igen.. Har skadat huden på huvudet så gravt att jag kan bli skallig om jag färgar det för ljust igen..

Färgen trvis jag med, klippningen vill jag bli av med.. :/

Postat av: Johanna

men det kan vara skönt det med

2008-10-31 @ 10:32:51
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej inget speciellt

2008-10-31 @ 10:34:13
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Åh men va smarrigt med varm oboy :D

2008-10-31 @ 12:10:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback