Dax för jobbet.. :)

Har nästan nyss kommit hem från dagis.. Visst vi har varit ute och lekt en stund i väntan på att Udden skulle komma. In och fixa lite mat? Nej det får Udden göra.. *haha* :P Fast det lät lite som på honom att dom kommer att gå och köpa lite mat.. :P Fast om jag tipsar om Kina-mix med hamburgare så blir det nog hemma mat iaf.. ;P
Ska väl lägga fram lite kyckling till ikväll också hade jag väll tänkt.. Får se om jag hinner glömma det innan jag kommer till köket eller inte..

Snart kommer min skjuts så jag ska passa på att tvätta håret lite snabbt.. :)

Blir som sagt att åka iväg till jobbet lite tidigare idag.. :)
Jag ska även fuska och åka förbi statoil och köpa en macka.. Jag hinner inte vänta på att nån mat blir gjord.. :P

Tjing så länge!

Ja just det kyckling var det juh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback