Dagen vart bättre.. ;)

Mamma ringde och sa att dom skulle äta taco ikväll och då vände hela mitt mående! *haha* :D
Ni vet inte hur länge jag tjatat på att äta taco.. ;P
Och nu äntligen! :D Jiippiieee!

Så efter dagis åkte vi hem till mamma efter en snabb shoppingtur på Ica och börja fixa med maten.
Jag och Liw tog hand om avlivningen av grönsakerna medans mamma stekte köttfärsen.. :)
Jag gjorde även guacamole. Nam nam! Riktigt smarrigt!
Är helt klart nöjd med dagen som den vart med den dåliga starten.
Men jag har faktiskt en tendens att vända om på dåliga dagar. Visst jag ska inte säga att det alltid funkar men jag lever lite efter det här "Man har bara så roligt som man gör sig" för att det har mamma bankat in i huvudet på mig.. *haha* Bieffekten av att ha en dagmamma som mamma.. ;P
Och med det i bakhuvudet så är det lättare att vända runt och försöka tänka positivt.. Fast som sagt jag ska ju inte ljuga och säga att det alltid funkar för det för det ju tyvärr inte.. Men för det mesta.. När det bara är små bagateller som stör in.. Eller om det är saker man kanske inte kan rå så mkt över iaf..

Nu ska jag fixa iordning lite varm o'boy tror jag.. :) Ska även ta mig en titt på vad mamma sitter och smaskar på..
Ja som alltid när vi åker och hälsar på mamma så fastnar vi över natten.. :P Jag har redan förvarnat dagis att Elliott kanske inte kommer imorgon men jag skulle ringa iaf sa jag, när jag var säker på hur det skulle sluta. :)
Och nu ser det ju inte bättre ut.. ;P Får bara hoppas att Elliott bestämmer sig för att ta en sovmorgon imorgon, men risken är tyvärr rätt liten.. :/ Speciellt eftersom mammas barn kommer att gå upp vid 8.. :S Uscha puscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback