Teletubbies!

Elliott fick för första gången gå hela vägen till Ica! Och det gör jag inte flera gånger! *haha* :P
Nej men fy! Han ska springa överallt där han inte får och när han inte får det så slänger han sig bara ner på marken! Som tur är så skriker han inte som vissa barn brukar göra. Och för att inte tala om hur han sprang runt när vi skulle plocka godis. Två gånger stoppa han ner handen i godisskålarna också! Ajabaja! Ena gången hann han röra godisen, andra gången inte! Så ni vet det ni som tänkt köpa dom är knattarna i lösgodiset idag! :P Elliott har haft handen ner i den! :P Men han rörde bara de översta och snodde en röding! Men han fick lägga tillbaka den! Dock inte bland de andra godisarna men så att den hamna brevid iaf där det redan låg massa godis som folk hade tappat! Han ska minsann inte lära sig att sno!

Vi stod även och kollade på massa rea filmer. Elliott kolla på några, gav dom sen till mig och jag tog upp Teletubbies och gav honom och han vart jätte glad och la direkt i den i hans lilla vagn! *haha* :D Det var två för 99kr så jag hittade en till Teletubbies som han fick lägga ner i vagnen också! Så nu sitter han och kollar på ena filmen! Just nu springer dom runt och skriker "tubbiekräm tubbiekräm!". Dom tycker det är gott! :P
*haha* Udden kommer att skälla ut mig och anklaga mig för att jag gör hans son gay bara för att jag köpt Teletubbies till honom! *haha* :P Men barn älskar Teletubbies! Jag älskar Teletubbies! :D Mest Tinkywinky! ;D Det är min favorit! Det hade ni väl aldrig kunnat gissa?! *haha* :P Speciellt inte ni som känner mig! :P

Nu ska jag fixa iordning Elliotts välling för att nu är det igentligen natti natt för hans del! Men han får dispans ikväll eftersom det är helg. :P Och han brukar ju faktiskt gå och lägga sig runt 19.30-20.00.. Men jag tänkte att jag ska börja försöka få honom i säng redan vid 19 så att han vaknar lite tidigare på mornarna.. Inte mitt påhitt! Utan för att vi ska komma i tid till dagis! :P Sen i värsta fall kan jag ju gå hem och sova! Alltid retar det någon! *haha* :P

Välling sa vi ja! Ska se om jag kanske ska fixa lite gröt åt bebbarna och mamma Madigan också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback