Prommis..

Nu har vi kommit hem från våran lilla morgon prommis..
Jag sitter och kollar på youtube medans jag funderar över vad jag ska äta till frukost..
Macka eller risgrynsgröt.. Hmm.. Svårt!

Klockan hinner väl bli jätte mycket innan jag har bestämt mig..
Men det får väl bli mackor med leverpastej och smörgåsgurka!
Mmmm nam nam!

Får se om Elliott vill ha lite också. :)
Det har ju trots allt gått ett tag sedan vällingen.. ;)

Jag har fått ställa upp chokladbollarna högst upp i kylskåpet för att den lilla tjuven snor!! :P
Jag tänkte ju att vi skulle kunna mysa med det ikväll efter middagen. :)
Får se om det finns några kvar då.. :P *haha*
Jag är lika bra tjuv jag med serrni! ;P *haha*

Nej nu blir det frukost! :)
Magen börjar bli hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback