Natti natt!

Jag tänkte faktiskt vara duktig och gå och lägga mig tidigt idag.. :)
Och ja allt innan 01.00 är tidigt för mig! :P

Kanske man hinner få lite sömn.. :)
Känns dock svårt att gå och lägga mig när jag vet att Udden kommer om ca 40min..
Men jag ska försöka somna iaf.. :)
Jag lär ju vakna av att Oliver skäller iaf.. :/

Natti natt!


Jag och Smellan..

Han ville också ha moche(heter det så?) och ögonskugga så moche fick han men ögonskuggan låtsades jag bara kleta på.. :P Han blunda och var jätte duktig och så stod jag bara med en ren tops och dutta. Kände mig lite elak men det är helt onödigt att han har ögonskugga! Läppglans kan jag gå med på men inget runt ögonen!

Nej just det nu ska jag vara tyst!
Det är ju hans morfar som gör honom gay! *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

allt innan typ 2 är tidigt för mig :P tänkte gå o duscha snart o sen se en film o sen sova iaf ;) ska upp 7 imorgon så...haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback