Kalas och bebisar..

Kollade in en snabbis tidigare och då satt faktiskt mamman och åt och då kunde jag räkna till 6st tror jag. :) Lite svårt när dom ligger och sprattlar och man knappt vet bak och fram på dom.. ;P En sak är ju iaf säkert och det är att dom är ju inte ett dugg söta än! :P *haha*

Nu har jag och Elliott precis klivit ur badet så nu ska vi klä på oss festkläderna!
Vi ska nämligen på kalas idag! Hem till Kajsa för att fira att lilltanten fyller 10!
Tänka sig vad tiden går fort! Och kommer exakt ihåg vad jag gjorde den dagen hon föddes för 10år sedan..
Två roliga saker på en och samma dag! ;D
Men men nog om det nu. Vi har ju lite bråttom.. Kalaset börjar klockan 14 och våran skjuts skulle komma 13.30 och den har fortfarande inte hört av sig.. Mamma i ett nötskal..
Men vi är ju inte klara än så det är ju bara bra för våran del.. ;P
Jag är dock mega hungrig! Jag måste ha nån mat annars blir jag ännu mera galen än vad jag redan är!

Tjillivippen!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Elm street boxen finns på cdon för 299:- ;) rena fyndet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback