Hemma igen..

Har sovit 4 timmar i natt..
Elliott somna i bilen på väg hem från mamma igår. Sen när vi väl kom hem så ville han inte somna om så då var han upp nån halvtimme eller så tills han efter ett tag somna. Sen sov han väl i ca 4 timmar eller nått för att sen vid 1-tiden vakna och vägra somna om igen.. :/ *suck* Men efter många om och men så somna han till slut iaf. :) Men då kunde inte jag somna..
Somna väl runt 4-tiden och 7.45 ringde mamma och väckte mig i morse för att jag inte skulle försova mig! Tack snälla mamma.. Ehh.. :P

Sen upp och fort iväg med Ellan till dagis och sedan vidare till veterinären för ultraljud! Ett litet "missfoster" finns det i Astrids lilla mage! :D Lilla Tottan! Vi hade ju dock hoppats på minst 2-3st men tyvärr såg det inte ut som det.. Fast det är ju iof lite svårt att se med ultraljud, säkrast är ju röntgen men det kan du inte ta förrens tidigast 45:de dagen. Men det är inget vi tänker göra. Kostar en massa pengar man inte riktigt har.. :P Nu vet vi ju att vi kan förvänta oss en och kanske (väldigt liten chans) två utifall det var nån som ev gömde sig bakom men det var väldans tveksamt. :) Men fy för bara en valping! Det kommer ju bli jätte svårt att göra sig av med! Säg inte detta till mamma men jag kände ju redan nu när jag såg Tottan på skärmen att "åååå min lilla bebis"! Fast jag ska inte ha den! Nej nej! Jag lurar på mamma den! *haha* :P Kan ju säga att om det är en hona så blir det väldans svårt att göra av med.. Vilket igentligen är väldigt konstigt eftersom både mamma och jag pratar om att det är lättare att ha hanar i flock än honor! *haha* :P Eller ja det är mest mamma som pratar.. :P Men vad jag sett så håller jag med. :)

Efter veterinärbesöket så åkte vi hem till mamma och lämna voffsarna för att sedan bege oss till Märsta för att shoppa på Lidl och Willys.. Vi hann med Lidl och ett statoil besök.. Sen slog klockan dagishämtning för Elliott så då fick vi åka tillbaka till Knivsta igen för att hämta honom.. Men efter ett samtal till grannen så var vi åter på väg på vårat äventyr. In mot Uppsala för att gå på Willys där och sen en tripp förbi Djurmagazinet och slösa pengar och sedan iväg för att hämta Kim..

Och nu är jag hemma.. Har varit hemma i nån timme.. Är mega super duper trötter! Har packat in alla varor i kyl/frys/skafferi..

Nu ska jag bara sitta och slösurfa lite! Inte göra nått avancerat för 5 öre! Nej fy tvi och blä!
Sitta här och njuta lite!
Ska jag vara ärlig så längtar jag lite tills imorgon då Elliott och Udden ska åka hem till Udden! Vad lugnt och skönt det kommer att bli här hemma då! :P Fast usch jag får jätte dåligt samvete när jag skriver att jag längtar tills att dom åker.. Mest Elliott då da.. Jag vet att jag kommer att sakna honom så fort han gått utanför dörren.. :(
Men jag har ju fullt upp på lördag så det är nästan roligare om dom åker iväg och träffar andra då. :) Så kul är det inte att sitta här och häcka! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback