God natt!

Nu tänkte jag gå och knoppa!
Sitter just nu och borstar nötterna! Dvs tänderna! :P
Sitter och smygkollar på "Final Destination"..
Men har ju sett den typ hundra gånger redan!
Börjar nästan tröttna på den faktiskt! :O

För er som sitter och kollar just nu så kan jag ju berätta att en av killarna kommer att tappa huvudet!
Har för mig att det är "Stiffler", som han iof inte heter i denna filmen.. Men minne fiskpinne you know..

Jag kommer inte publicera detta förrens det redan har hänt så tråkigt nog blir det ingen spoiler för er som kollar just nu!
Men för er som inte har sett den än så Sorry! :P

Natti natt från mig nu!




Sitter och väntar på att få publicera.. Så nu vart det hänt..
Ska jag berätta hur den slutar?! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback