Do you remember?!



Sitter framför datorn och helt plötsligt poppar denna låten upp i huvudet! Long time no see! :D

Börjar direkt att finurla och tänker: "Hmm.. Undra om jag kan komma på vad alla heter.."

Scott, killen med spiksen är ju klart att man kommer ihåg! Alla tyckte typ han var snyggast! Alla utom jag som tyckte att han påminner alldeles för mkt om min kusin Dennis! :P Sen har vi muskel killen som jag vill säga typ Jay till.. Sen han lite mörkhyade killen säger mitt huvud att han heter Sean.. Sen han den andra mörka som sjunger första versen vill jag kalla André.. Men det känns ändå fel.. Men nått på A känns det som.. Kan bara inte komma på vad.. *hmm..*
Sen så har vi ju då sötingen i bandet, killen med bögvarning bara för att han är så ruskigt söt! Så där alldeles för söt! Blond och go! Han är jag till 98% säkert på att han heter Richie.. :) Och där hade vi dom..

Nu ska jag gå och googla namn.. ;) Måste ju kolla hur många rätt jag har! :D Scott, Sean, Jay och Richie känner jag mig väldigt säker på.. Men det är den där "André" som känns lite fel.. :/ Google.se nästa! ;)




Jag är ju mer lr mindre grym! ;P Kolla
HÄR!!
Okej stavningarna vart inte helt rätt då.. Men nästan!
Rätt svar är:
* J, hur uttalar du det likson?! DUUHHH!! ;P
* Abs.. Vad var det jag sa! A!!!!
* Ritchie, okej jag glömde ett T.. :P Läskiga va att jag var milimeter ifrån att komma på hans efternamn också.. ;P
* Sean.. Hundra procent rätt..
* Scott! Samma där.. Men hur svårt var det lixom.. *haha*

Jag är grym! ;P

Som pris visar vi nu deras debut singel! ;)


Läskigt att man kommer ihåg lite av texten.. ;) Man är inte så glömsk som man tror att man är.. ;P
Nu vart jag genast på ett super duper bra humör! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback