Barnvakt och saffransbullar..

Min dag idag.. Vad har hänt i dag? Hmm..
Vi börja med att gå upp, göra oss i ordning och sedan dra oss i väg till dagis..
Mycket roligt.. :P *haha*

Sen var det raka vägen hem för mig.. :P Och LÄGGA MIG!!
Idag fick jag dispans! Har inte alls mått nå bra.. :/

Sen vid 14-tiden så stack jag iväg till Hälsohuset här i Knivsta. :) Där ska jag börja befinna mig varje onsdag mellan 14-15 några onsdagar framåt. :) Ska bli lite lattjo faktiskt! :)

Sen hem en sväng innan mamma kom och hämta mig vid 15.30.. Tog en sväng förbi dagis och hämta upp Ellis och sen iväg och hämta Felicia ute hos hästen och sen raka vägen hem till mamma!

Väl framme så bytte mamma bara bil och sen så lämna hon mig ensam med Elliott, Flisstjärt och Adiastjärt! De tre sistnämnda har busat nonstop hela kvällen! :) Medans jag har suttit och spelat Sims 2!! Fy sjutton vad skojj! ;) Gjorde en riktig snygging familj.. Ett helt okej hus.. Och sen hann tanten i huset precis bli på tjocken så dog hon! *haha* :P Hon kom hem från jobbet och bara dog.. :S Inte bra! Som tur va hade jag sparat tidigare så då var det ju bara att stänga av och börja om.. Men just då kom mamma och Lasse hem igen så då var det bara att åka istället..

Och nu sitter jag här efter en omväg förbi Märsta för att hämta upp Liw.. :P

Ska nog ta mig en glass faktiskt.. :P Och sätta mig framför tv:n.. :) Hoppas det är nått bra på tv:n! :)
Eller så stannar jag kvar här och kollar igenom bloggkoll.. Lär ju finnas några inlägg att läsa igenom.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback