Äntligen hemma igen!

Nu är jag hemma sedan ca 1 timme sedan.. :S Så jag har varit hemifrån i över 1 dygn.. :S

Igår efter utställningen åkte jag hem till Eva och vi satt och snacka en massa och helt plötsligt frågar hon: "När går nästa tåg för dig?!" Ahh panik!! Sista tåget gick för 1 min sedan! :O Ahh vad ska man göra nu.. :S Finns ju inget att göra liksom.. Så Eva säger lugnt att "Nää du får sova kvar". Så hon fixa iordning madrass och hela kittet och sen så vart jag kvar där.. :) Har haft en sängkamrat också hela natten men säg inget till Udden! *haha* :P Nej då så farligt var det inte utan Evas hund Staycy låg och sov brevid mig hela natten. :) Vi dela systerligt på madrassen hon och jag! Världens goaste hund! Men det är inte utan att jag skänker en tanke till en gammal kompis hund Chelsea när jag ser henne! Där har vi en match made in heaven! Dom två tillsammans!! Mmmm nam nam! Staycy som är så lydig också fast det är ju ingen garanti på ungarna! *haha*Hon är verkligen en underbar hund! Så loveable!! :D Precis som Chelsea..

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv.. Får se hur mycket jag orkar kolla.. Har super ont i huvudet pga all jävla genetik tänkande! Huvudet har verkligen fått jobba! Men det behövdes! *haha* :P Säger vi..

Kommentarer
Postat av: Essan

ja man har ju tur om man får plats här när dom e 1½!!! sjukt långa kötider!

Postat av: Linda

SV: Deal! ;) Jag älskar den serien också!! Kram

2008-11-26 @ 00:49:09
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback