Tröttis..

Jag lovar att typ 80% av mina inlägg börjar på att anspela om hur trött jag är.. *haha* Men dom dagar jag är pigg sitter jag väl inte här heller.. *haha* ;P

Men idag är jag verkligen super trött och seg.. Har pimplat i mig lite ice-coffee men det hjälper ju inte direkt.. Så jag ska vara lite ful och gå och lägga mig en stund nu och vila lite.. Känns verkligen som nått jag behöver..

Har lämnat Elliott på dagis så jag är ensam hemma med vovvsarna.. :) Dom e segobertosar dom med så dom blir bara glada om vi går och knoppar ett tag.. :)

Runt kl. 14.15 kommer Lasse och hämtar mig så ska vi åka och hämta Elliott och sen är det vidare till jobbet för mig.. Så jag borde nog hinna både vila en stund och sen inviga den nya dammsugaren.. :) Får se om den är så dålig som Kerstin tycker att den är.. *thihi* Hoppas inte! ;P

Nu ska jag gå till sängs.. Men först ska jag väl dricka upp min bajs-coffee.. ;) *thihi*


Elliott 1år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback