Please kill me..

FY fan vad jag inte mår bra idag! Allt går åt helvete.. Det känns verkligen som att alla är emot mig idag.. Ont i huvudet har jag oxå.. Jag är såå trött.. Trött på att alltid vara snälla mot alla och sen bara få skit tillbaka.. Trött på att försöka fixa allt på rätt sätt men som ändå alltid blir fel.. Idag känner jag mig så misslyckad.. Och oälskad.. Varför kan jag aldrig göra nått rätt?! Varför tycker inte folk om mig?!

Jag tänker inte sitta här och rabbla upp allt som är fel i mitt liv just nu.. De flesta sakerna skulle jag dock kunna göra nått åt..

Men att mina planer går att helvete finns inget jag kan göra nått åt.. Inte i detta fall iaf.. Känner mig faktiskt jätte besviken just nu.. Nu vet jag att alla kommer att ta det här på fel sätt som vanligt. Jag menar inte på att jag vill att folk ska släppa allt för min skull men just nu i mina ögon är det en prioriterings fråga.. Där min familj prioriteras sist på listan och det gör mig väldigt ledsen! Skulle inte du vara ledsen och besviken om du var i mina skor?! Det här får mig att känna mig så himla värdelös! Känns som allt bara är skitsnack..

Jag orkar inte med mer just nu.. Ska ge Elliott mat och sen lägga honom.. Så ska jag passa på att gå och lägga mig oxå.. Känner verkligen att jag inte har fått tillräckligt med sömn.. I need sleep! Sen efter sömnen kanske jag ser helt annorlunda på situationen men det här är hur jag känner det just nu.. Så så mkt lär det ju inte förrändras men efter allt som hände igår som oxå fick mig att känna mig värdelös och nerprioriterad och sen sömnlösheten på det så finns det ju risk för att jag överreagerar lite.. I vanliga fall kanske jag bara skulle bli nedstämd och inte sitta och gråta som jag gör just nu.. Sen att folk blir arga på en för att man blir ledsen får en bara att känna en ännu mer värdelös. Varför får inte jag ha känslor?! Nu värker huvudet nått enormt.. Yxa tack!



Man ska aldrig visa sig svag brukar man(jag) säga men jag orkar inte bry mig.. Ibland måste man få vara ledsen oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback