Ny film..

I måndags skickade jag ju tillbaka Dreamgirls och idag har jag fått en ny film med posten.. :) High school musical ska det vara i det lilla kuvertet.. Så den ska nog kanske kollas på ikväll beroende vad som är på tv.. :) Seg som jag är har jag ju inte sett den än.. :P

Men nu ska jag åka och hämta Elliott.. :) Bussen går från Knivsta 14.30, men jag ska först in på Ica för att köpa nått så att Elliott sitter still på bussresan hem.. Den roliga bussen som går 15.30 från dagis.. :/ Resan tar ca 10min.. Så från 14.40 till 15.30 får vi vänta på att bussen ska komma.. Riktigt kul.. NOT! :P

Men jag ska väl bege mig så att jag inte missar bussen för gör jag det så får jag vänta ett tag på nästa.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback