Middagspaus..

Idag är vi hemma från dagis.. Elliott är jätte försökyld och har värsta whiskeyrösten i stil med Bonnie Tyler.. Så jag bestämde att vi stannar hemma och degar hemma istället så kan han få ta saker lite i sin egna takt.. :) Kanske han faktiskt orkar med dagen oxå utan att bli så grinig som han varit de senaste två dagarna..

Så nu blir det till att äta mkt c-vitamin och friska på oss! Jag känner nämligen oxå att jag håller på och blir sjuk.. Nått jag inte får bli.. Jag måste ju vara frisk på lördag då jag ska jobba! Det är kanindag ute på Fäboden då så det lär väl förhoppningsvis vara lite människor där då.. Full rulle mao.. ;P Och då kan man ju inte vara seg i huvudet..


Idag har vi varit duktiga jag och Elliott och gått på banken och fixat med pengar så att glömda räkningar kunnat betalas.. :P Och sen gick vi till Ica och handlade släta bullar till Elliott för att han skulle vara snäll och sitta still i vagnen.. Det höll tills att vi kom hem och hämtade hundarna för att gå ut, vi hann bara till dörren sen så slängde han den i backen.. Som tur va så satt han snällt i vagnen utan bullen.. Däremot sprang Molly med bullen i munnen nästan hela vägen.. *haha* Eller iaf tills att jag gick och snodde den från henne, elak som jag är.. :P Hon fick tillbaka bullen efter promenaden.. :)

Nu ska jag gå och joina Elliott i hans middagslur.. Känner att huvudet behöver lite sömn.. Det börjar kännas lite tungt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback