Helt slut..

Ja jag känner mig verkligen helt död.. Vet inte riktigt vad det är för den senaste tiden har jag varit tröttare än vanligt! Så jag ser ju just nu inte direkt fram emot att jag ska börja på tisdagar och onsdagar med start på tisdag! :S Usch..

Jag orkar i nu läget inte göra nånting hemma så det ser ju ut som det gör.. :/ Och Udden vägrar att hjälpa till.. :( Ibland har jag lust att sparka på honom.. *grrr..* Det är ju han oxå som skitar ner men ändå vägrar han lyfta ett finger när han är här.. Eller jo visst han plockar i och ur diskmaskinen ibland.. *suck* Inte ens så att man orkar säga att det är "bättre än ingenting".. För det är ju typ samma som att göra ingenting..
Som sagt; Ibland vill jag bara slå honom.. Och idag är en sån dag.. :P *thihi* Och då har han inte ens varit här.. Eller jo han lämnade ju Elliott.. :)

Elliott har nämligen varit hemma hos sin pappa och farfar igår tills idag eftersom jag skulle på möte på morgonen och sen så skulle jag jobba senare på kvällen.. :) Så då fick pappa ta ledigt och vara med sitt barn.. ;P

Så igår åkte jag och Elliott in och kollade på djuraffären som skulle stängas men vi hittade inte så mkt utan vi köpte tuggben till hundarna för sammanlagt 36kr.. *thihi* :P Sen så gick vi och fikade med Eva och Lotta. Elliott visade sin värsta sida och var riktigt grinig och bråkig.. :P
Sen efter vi hade fikat klart gick vi förbi en annan djuraffär och sen gick vi till t-centralen där vi mötte upp Elliott och alla tanter splittrades åt sina egna håll.. En till Jackobsberg, en till Gnesta och så jag till Knivsta.. :) Och Udden och Elliott till Hässelby då da.. :)
Väl hemma hade jag tänkt göra lite vettigt men jag la mig på soffan och gjorde ingenting.. Pratade lite med Marie oxå och dega framför datorn.. Kollade lite på tv och serierna man ska följa på torsdagar, det är väl Greys som gäller då?! ;P
Efter Criminal minds (yttligare ett avsnitt jag sett tidigare) så gick jag och la mig.. Satte klockan på 10 för att jag tänkte att jag ska väl gå upp bra i tid även om Elliott inte är hemma.. Så kan jag göra lite vettigt då istället.. Sen somna jag.. Fick sova en hel natt för första gången på jag vet inte hur många nätter..

Sen vid 9.40 vaknade jag till men tänkte att jag har inget att gå upp till så jag sover till klockan 10.. Joo tjena. Klockan 9.50 så ringer min mobil. Vem där?! Joo Birgitta som jag skulle åka med för att hälsa på på dagiset jag ska praktisera på!!! Det hade jag helt glömt bort! Jag hade helt glömt bort anledningen till varför Udden fick ta ledigt från jobbet.. Hur duktig är man då?! Jag brukar vara rätt bra på att hålla reda på saker, ibland brukar jag ljuga då minnet är en bra sak att skylla på, men det här hade helt försvunnit från mina tankar.. Som tur e så bor jag ju nära dit jag skulle möta henne så det var bara att fort slänga på sig kläderna och springa dit.. Vi hann precis ut till mötet som var kl 10.. Tur för mig att det låg nära.. :P

Sen när jag kom hem igen efter mötet så la jag mig på soffan och åt lite frukost och kollade på slutet på "High school musical" som jag började kolla på igår.. Och efter nån timme lr två, vad hände då?! Joo jag somna så klart på soffan och vaknar 15min innan jag skulle stå ute för att möta upp min skjuts till jobbet.. Inte bra!! Och sen kom jag hem från jobbet och är helt slut, har knappt lämnat soffan sedan jag kom hem.. :S Och nu är klockan redan 22.43 och jag är helt slut!
Jag ska bara ta nått och dricka och sen ska jag gå och lägga mig.. Lasse kommer vid kl.8 imorgon och hämtar Elliott så då är det väl bäst att han är klar då.. För sen måste ju jag göra mig iordning..

Nej fy fy fy för att vara så här trött och slut.. Kan inte nån skänka mig lite energi?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback