Får glädjas åt andra..

Ja när man själv mår sisådär får man glädjas åt andra istället.. :) Har just nu 2st vänner som väntar smått! :) Den ena är det bekräftat att det är en liten tösabit! Vilket kan vara kul då dom har en kille sedan tidigare.. Eller ja det är killens barn sedan ett tidigare förhållande men jag räknar det som hennes oxå.. ;P Det är ju nästan d.. ;) *thihi* Iaf om man frågar ekorrarna.. ;P
Den andra vet vi inte än.. Ska bli spännande att se om hon kommer att vilja veta lr inte.. :)

Själv tycker jag det är fusk att kolla i förväg! :P Men det är ju upp till var och en.. :) Kan ju vara kul att veta så att man kan köpa lite saker i "rätt" färg innan.. Så att man slipper att bara köpa unisex kläder, dvs sånt som funkar för båda könen..
Men själv har jag fått noja på att dom kan faktiskt se fel! Vet att min kusins kompis köpte en massa saker för att barnmorskorna hade sagt att det var en tjej så var det en kille som kom ut sen.. :S Eller om det var tvärtom.. Så därför även om jag skulle vilja veta så skulle jag inte kunna lita på att dom har rätt så det skulle ju bara innebära att jag kanske blir besviken när det väl kommer så är det "fel".. Eller nej det där lät ju fel, man blir ju ALDRIG besviken så länge det kommer ut ett friskt barn! Men ni förstår säkert hur jag menar.. :)

Nämen nu vart det ju lite negativt iaf! Nej glädjas åt andra var det!

Och trots chocken i ena fallet så är jag glad för din skull!! :) För egen del var Elliott min vändning, men för dig verkar vändningen redan ha kommit så det kan ju inte bli annat än bra.. :) Och oavsett vad som händer så finns jag här för dig! :) Det är bara att ringa om du vill ha nån som följer med dig på mvc möten o grejjer.. ;) Du har mitt nummer! :)

Puss på er båda! Tur att ni är så fula så att åtminstonde era barn kommer att bli söta! *asg* Nej så får man ju inte säga, men ska vi vara ärliga: Varför tror ni Elliott är så söt?! Fula föräldrar ger söta barn och snygga föräldrar ger fula barn! *asg* :P *hahahahaha* Det är vetenskapligt bevisat! Jag låååååååååååvad! *hahahahahaha* ;P

Kommentarer
Postat av: Essan

Hahhaha ja men då kommer vi ju få en jäääätte ful unge ;)

Postat av: Linda

Hmm.. illa. Då kommer mitt barn få ett utseende bara en mor kan älska.. 0-o haha :P

2008-05-29 @ 21:29:04
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback