Arg!

Varför lyssnar folk aldrig på mig för?!

Nu har jag sagt till Udden minst 5ggr att han måste ta hand om Elliott i helgen! Och jag har även berättat varför! Och ändå så ringer han och undrar om han kan jobba över på söndag! Sånt gör mig galen!!

Så jag sa som jag sagt de andra 5ggr när han frågat; "Om du vill jobba så är det DU som får fixa barnvakten! Och det är DU som får se till att han kommer dit och hem!"

Ahhh jag blir galen på sånt här!!


Ja detta hamnar i HATAR kategorin för att jag blir som sagt röd av ilska på folk som inte behagar att lyssna! Det är ju inte direkt första gången det här händer.. *suck* Som i torsdags då vi skulle in till Uppsala. Då sa jag det till Udden redan på onsdag och sa vad vi skulle göra och så.. Och ändå frågar han typ 3ggr på torsdagen vad vi ska göra och varför vi ska in till Uppsala..
Just nu är ilskan koncentrerad just på Udden men han är inte den enda! Långt ifrån!! *suckar högt och länge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback