Telefonsamtal..

Precis när jag pratat klart med Malin på msn och fixat iordning mitt thé så ringer telefonen.. Och jag har suttit och pratat i den tills nu typ.. :O Var tvungen att sluta för att det är ju sista anmälningsdag för hamsterutställningen idag, lr ja sista anmälningsdag var för typ 10min sedan lr nått.. :P Och jag skickade väl iväg runt kl 23.59.. Får bara hoppas att det hann fram! Annars blir jag besviken! Men men det återstår att se.. Ska nog dit i vilket fall som helst. Jag anmälde 5 av mina.. Får bara hoppas att jag har råd att lösa ut dom nu.. Så långt har jag inte ens tänkt.. *haha* Riktigt bra! :P
Det blir 40kr x 5 dvs 200kr som ska fram på söndag.. Well well den dagen den sorgen.. :P I värsta fall får jag råna nån.. Och det är väl alltid kul..

Nu ska jag dock värma om mitt thé och sätta mig och kolla på CSI och efter det är det Advokaterna på fyran.. :)

Tudelu så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback