Morrn Morrn!

Så var det åter igen en ny dag med nya äventyr.. ;P Ikväll ska det jobbas och innan dess ska det förhoppningsvis hinnas med lite saker hemma.. :) Man kanske ska försöka hinna med och baka?! Vi ska nämligen fira min moster imorgon hemma hos min mamma eftersom hon fyllde år i veckan och då ska mamma baka så man kanske ska hjälpa henne med att göra nått man vet att man själv tycker om.. *haha* :P

Jag tror jag har en pepparkaksdeg i kylen annars som jag kan göra.. *haha* Fast jag är inte så förtjust i hemmagjorda pepparkakor.. :/ Godare med köpta.. ;P

Nää vi får se vad vi hinner med.. Vi har ju Daisy här oxå som måste ut med jämna mellanrum..

Jag får nog ta och göra lite kaffe så att jag orkar vara vaken.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback