Jobba!

För ett tag sedan ringde jobbet och undra om jag kunde komma och jobba lite idag pga att Michaela inte kunde. Så om ungefär 1tim och 20min ska jag vara på jobbet och ha rooligt! :D

Mamma kommenterade direkt: "Men var inte du trött.."

Jo då men jobb tackar jag inte nej till! Det är ju roligt! Och hur trött jag än är innan jobbet så lyckas jag alltid piggna till precis innan och undertiden jag jobbar.. :) Det är ju kalas kul! :)

Stackars mamma bara som får passa Elliott.. *thihi* ;P Fast han är ju så snäll så, han röjer bara lite.. *thihi*

Man kanske skulle fixa iordning lite mat så att man har ätit innan jobbet.. :)Lite mellis..

Jobba Jobba! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad jobbar du med. har inte förstått de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback