God natt!

Dax att sova.. Dagen har varit en blandning av åka i bil och vara på hundkurs med Kotten och Plutten.. Dvs Agnes (kissekotten) och Roddan.. :P Jag körde lite agility med Kotten och det gick ju hur bra som helst! Hon är ju riktigt duktig! Jag hade henne lös och hon var kanon duktig! :D Då blir man glad!

Annars har det inte hänt så mkt idag.. Dagen har gått fort.

Var iväg till Fäboden iaf och köpte hem några transportburar. :) Och jag hann inte ens komma innanför dörren så vart jag utfrågad om först råttor och sedan hamstrar. :) *thihi* Lite roligt. Fast precis innan dom frågade om råttorna så fick jag ett samtal från Lotta om födelsedag på kak kullen så jag var ju helt inne på mina hamstrar så jag hade lite svårt att ställa om. Jag som annars brukar kunna byta ämne rätt fort.. *haha*

Nu ska jag kolla på Brooke Shields hos Jay Leno och dricka nått och sen ska jag gå och lägga mig!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback