God natt!!

Som vanligt när jag tänker att jag ska gå å lägga mig tidigt så fastnar jag antingen vid datorn eller tv:n.. Denna gången vart det tv:n.. :P Först Criminal Minds och sedan Jericho! Jag trodde att Jericho skulle vara värsta dåliga skit serien men det här avsnittet var inte helt fel.. ;) Nästan så att jag känner mig lite tvungen att kolla på nästa avsnitt.. *thihi* ;P

Ser att ni kämpar på med kommentarerna, vilket gör mig till 99,9% SÄKER på att kommentar tävlingen kommer att avslutas idag! ;D Roligt roligt! ;)

Nu ska jag dock gå å lägga mig! Förhoppningsvis så försvinner känslan av att jag fortfarande är på båten under natten.. ;P Sitter just nu och vinglar fram och tillbaka. Konstigt för det gungade inte så mkt på båten men nu när jag är hemma så gungar det massor.. *haha* Kanske är bara för att jag är så himla mega trött.. Jag lär somna ovaggad ikväll.. Fast jag blir ju vaggad nu.. *hmm..* :P

Måste tillägga att det där
spa kitet står här brevid mig och doftar ljuvligt! Lite jordgubbs tuggummi lukt eller vad man ska kalla det. Helt underbart! ;) Nästan så att man vill slänga in en ansökan själv men det vore ju helt värdelöst om jag själv vann den! Då skulle jag ju känna mig tvungen att lägga ut den igen just för att jag skulle få så dåligt samvete för er andra! *haha* Så jag får helt enkelt nöja mig med att sniffa på det veckan ut! ;P

Nu ska jag gå och däcka i sängen! :) God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Essan

Va fin rosa blogg du har nu! e liiite avis!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback