Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma! Jobbade igår och efter jobbet åkte vi hem till mamma för att äta och hämta Elliott. När vi äntligen kom därifrån var vi ju tvugna att svänga förbi hemma hos mig eftersom jag glömde packa till Elliott, men det gick ju fort.. ;P Sen så åkte vi till Kungsängen för att lämna Elliott hos sin faster och sen hem igen. Och på vägen hem bestämdes det att jag skulle sova hos mamma eftersom hon ändå skulle skjutsa mig till jobbet så fick hon lite längre sovmorgon då.. :)
Så först nu för ca 1 timme sedan kom jag hem.. Har jobbat idag, det var en liten rusch på jobbet. Rätt mkt folk. :) Men det är ju bara trevligt.. :) Men man blir bra mör i benen och fötterna efter att STÅ upp i närmare 5 timmar utan chans att sitta ner en enda sekund.. Men det är väl en vanesak som allt annat.. ;P Bara att träna upp stå musklerna.. Det är ju en sak att gå runt men när man bara står helt rakt upp o ner så blir man allt bra stel i lederna.. :/

Nu är katterna ute efter lite uppmärksamhet så jag ska gå och lägga mig i soffan och vila lite.. Känner att jag håller på å blir förskyld.. Har ont i halsen och känner mig nästan lite febrig.. Men sånt har vi inte tid med för imorgon är det hamsterutställning och på måndag är det jobb igen.. :)

Men nu sova på soffan.. ;P *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback