ÄNTLIGEN hemma! :)

Fy sjutton vad skönt det är att vara hemma igen efter en sån här lååång dag! Dagen har verkligen varit lång och kaos artad.. Men även väldigt trevlig! :) Det var roligt att träffa alla gamla ansikten och även de nya. :) Bland hamstrarna fanns det massa skoj att klämma på! ;) Nästan hela min kak kull var där oxå. :) Bara två som saknades av sju. :) Den ena är i Finland så det var väl inte så konstigt att han inte kom. Och dom andra visste nog inte ens om att det var utställning.. Men Napoleon och Mintkyss var där. :) Och sen kom jag med mina tre här hemifrån; Tosca, Ambrosia och Cheesecake. Så det var bara Snoddas och Kokosdröm som saknades..

Som sagt; Det har varit en lååång dag!

Åkte hemifrån med 07.20 tåget och kom hem vid 20.00 så jag har varit på bortaplan mesta delen av tiden.. ;P Så nu e jag lagom mör och skulle gärna gå och lägga mig på en gång men Elliott vill inte sova.. :/ Så jag tänkte att jag väntar en stund och vid 22 försöker jag lägga honom. Och då har han inge val. Då SKA han sova! :P *thihi*

Hamstrarna sover gott iaf.. :)

Jag ska lägga mig på soffan och dega. Vinnaren i
tävlingen dras imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback