Va fan?!

Jag vakna för ca 1 timme sedan.. Kollade efter mobilen och hittade den inte.. Tänkte att jag hittar väl den imorgon när alarmet ringer.. Men sen kom jag ju på att jag har ju satt på ljudlöst så mobilen låter ju inte när alarmet ringer utan den vibrerar ju bara.. Tänk om jag inte vaknar! Sen så kunde inte jag somna..

Så jag tog upp Uddens mobil och försöker lysa mig till mobilen, kollar under sängen där jag ser och når men där ligger den inte.. Så jag ringer mobilen och vad hör jag?! Jo den e ju där under men på ett ställe som jag inte når på..

Sen var jag tvungen att gå på toa och sen gick jag hit och fastnade.. :P Inte bra..

Ska försöka ta med nån spagettislev eller nått och försöka lura fram mobilen.. Annars får jag sätta Uddens mobil på ringning.. Det går nog lika bra det.. *thihi* Hoppas jag! Fast jag kommer nog inte kunna sova förrens jag har min egna mobil brevid mig, en som jag vet fungerar som den ska! ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

skulle gärna vilja.. om det inte var så att kärringen till mor inte givit tillbaka pengarna hon är skyldig mig.. har inte ett korv öre.. och då överdriver jag inte :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback